Geoblog.pl    podrozewszpilkach    Podróże    Pewnego razu w Azji...    Delhi, Delhi

Delhi, Delhi

Indie
Indie, New Delhi

Nabieramy tempa i odwagi. Coraz smielej poruszamy sie po miescie. Odkrylysmy dzis, ze Delhi to nie tylko odstraszajace slumsy, ale rowniez zadbane i czyste ulice. Jemy pierwsze hinduskie sniadanie, pijemy z restauracyjnych kubkow, posilamy sie za pomoca restauracyjnych sztuccow. To duzy krok naprzod w zaufaniu wobec tutejszych obyczajow i warunkow. I zrozumie je tylko ten, kto byl i widzial to na wlasne oczy. Mily spacer wzdluz ulicy prowadzacej do Palacu Prezydenckiego, az po Indian Gate, czy przechadzka po ciasnych zaulkach Chandin Chowk dodaja nam odwagi,choc nie brawury bo ani na chwile nie zapominamy gdzie jestesmy.
Kolacja za 140 rupii indysjskich, to jest okolo 2,20 euro za dwa dania plus roznorakie napoje, odpreza nas zupelnie. Poznajemy pare z Kanady, ktora dzieli sie bardzo podobnymi odczuciami na temat miasta, szokiem i przerazeniem, i jednoglosnie stwierdzamy, ze szalone Delhi oswaja Cie ze soba z kazda chwila. I tak oto niepostrzezenie, stalysmy sie czescia tego miejsca. Wieczorny spacer do domu utwierdzil nas w poczuciu spokoju, ktore towarzyszylo nam przez wiekszosc dnia.Jest piatek 1. lipca, godzina 23:54,i choc czujemy sie duzo lepiej, dobrze wiedziec ze juz za 6 minut ucieknie nam kolejny dzien naszej hinduskiej przygody.

kiclaw
kiclaw - 2011-07-03 13:54
Ech, napilbym sie czaju indyjskiego :)
Powodzenia na trasie!

zula - 2011-07-03 13:57
Piękne jest to zdjęcie w kolorach czarno-białych !
...a godziny uciekają wszędzie i ...wszystkim równo !
Łapcie więc każdy kolejny dzień w radości bo to pozostanie na w waszej pamięci..."na wieki " ! , pozdrawiam

Mario
Mario - 2011-07-04 02:38
Koniecznie w Delhi jedzcie zwiedzić świątynię Akshardham, świątynia wybudowana współcześnie, ale jedna z piękniejszych jakie w życiu widzieliśmy, a sporo już widzieliśmy... wstęp Gratis, stacja metro Akshardham, od stacji nie dajcie się naciągnąć na riksze bo to 5 min spacerkiem, po wyjściu ze stacji w prawo i pierwsza uliczka w prawo

Mario - 2011-07-04 02:41
P.S. Żadne opowieści czy zdjęcia nie są w stanie pokazać tego jak wyglądają, pachną Indie, trzeba tego doświadczyć na własnej skórze

podrozewszpilkach
podrozewszpilkach - 2011-07-05 15:19
Dzieki kiclaw! za Twoje zdrowie wypijemy indyjski czaj!:)
Zula bardzo dziekujemy, lapiemy kazda chwile, notujemy w myslach, zapisujemy w sercu! Pozdrawiamy serdecznie!
Mario to prawda, konfrontacja wyobrazen z rzeczywistoscia jest niesamowita i jakze zaskakujaca! Dziekujemy za wszystkie rady, pozdrawiamy my, pozdrawiaja Indie!

WM
WM - 2011-07-05 17:21
Chcesz wiedzieć więcej o winie i uprawie winorośli?
www.WinaMarcina.pl
Zapraszamy!

geminus
geminus - 2011-07-06 23:13
Zaczyna sie ciekawie. Mialem podobne odczucia ale do wszystkiego mozna sie przyzwyczaic. Balagan to zobaczycie dopiero w Varanasi. Pozdrawiam i trzymam kciuki.

zwiedzili 1.5% świata (3 państwa)